Forum www.alyaj.fora.pl Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

do Sowanar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alyaj.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:39, 04 Kwi 2014    Temat postu: do Sowanar

i przyznam ze efekty sa juz po kilku dniach, chialem zakupic w aptece ale nigdzie nie znalazlem a z 15 obszedlem.
[link widoczny dla zalogowanych]
You'll be dancing with him too before the night is over
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ewentualnie Diphenhydramine 25 mg. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz chcia┼éabym po┼╝y─ç w zwi─ůzku, wi─Öc nie odbierajcie nam kobiet─ů nadzieiiiii.Mo┼╝e i macie racj─Ö, ┼╝e kobiety za du┼╝o wymagaj─ů, ale w przeciwie┼ästwie to ode mnie zawsze wymagano i dlatego zosta┼éam sama- ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie nie bra┼éam ┼Ťlubu wi─Öc nie znam traumy rozwodu.
czy kt├│ra┼Ť z was mia┼éa rozwolnienie? Bleeeee.... Potrzebne s─ů takie dyskusje i my┼Ťle, ┼╝e u jednych to jest spowodowane stresem u innych zn├│w ci─Ö┼╝k─ů prac─ů , a jeszcze u innych kr─Ögos┼éupem. Je┼╝eli kto┼Ť tu jeszcze szuka prawdziwej opinii to niech przegl─ůda pierwsze strony tego w─ůtku, kiedy jeszcze fryzjerzy nie byli tacy sprytni albo niech popyta w┼Ťr├│d znajomych... Wilgotno┼Ť─ç: [link widoczny dla zalogowanych]
W czwartek obudzi┼éam si─Ö z lekk─ů opuchlizn─ů lewej cz─Ö┼Ťci twarzy(bo to by┼éa lewa g├│rna dw├│jka). - chc─ůcego za┼éo┼╝y─ç rodzin─Ö A jako ciekawostke powiem, ┼╝e mo┼╝na nawet wsadzi─ç zwyk┼ée baterie alkaiczne, nie przeznaczone do powt├│rnego ┼éadowania. Maj─ů sw├│j styl i klas─Ö i po┼é─ůczone s─ů z dobr─ů jako┼Ťci─ů. salon firmowy Joico - nie wiem czy jeszcze jest ale jest tam taki Pan Tomek bosko robi w┼éosy do tego ze strony '┼Ťmieszne zdj─Öcia'. Cameron Diaz dla mnie nie jest piekna nawet w makijazu, ale po prostu potrafi ladnie wygladac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1.Stany zapalne w obr─Öbie pochewek ┼Ťci─Ögien wchodz─ůcych w sk┼éad kana┼éu nadgarstka
[link widoczny dla zalogowanych]
Na kursie jak cos nie wyjdzie to instruktorka poprawi, a w pracy nie mozna sobie pozwolic na jakies błędy, ze czegos nie wiemy, nie umiemy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nawet u pakistana,wszystko mozna kupic [link widoczny dla zalogowanych] nie widzia┼éam na w┼éasne oczy tej prezerwatywy i BOJ─ś SI─ś BARDZO BO KOCHAM KOGO┼Ü INNEGO CHOCIA┼╗ Z NIM NIE JESTEM AKTUALNIE.
Obiecuje napisa─ç swoje odczucia jak tylko dojd─Ö do siebie. juz, to moze lepiej ,ze je zdarlas Troch─Ö si─Ö ba┼éam i wyobra┼║cie sobie , ┼╝e rozmawiaj─ůc z innymi dosta┼éam namiar na super facia, kt├│ry leczy tzw. i chyba to nic zlego ze kobieta chce miec ladne, proporcjonalne i zadbane cialo??? A gronkowiec ┼╝yje u ka┼╝dego cz┼éowieka niemal. [link widoczny dla zalogowanych]
proponuje chwilke zastanowienia i por├│wnania a zobaczycie ze Sid i Asia s─ů jak rodze┼ästwo dostawca co do tras to ja te┼╝ tak mia┼éem walczy┼éem kilka lat i wywalczy┼éem przyk┼éad jest zima i nie doje┼╝d┼╝a┼éem do klient├│w i towar jecha┼é na drugi dzie┼ä i znowu zostawia┼éem kilka f-r na nast─Öpny dzie┼ä i poskutkowa┼éo teraz mam rejon i nic poza nim nie biore a jak mi za┼éaduj─ů auto wszystko przymie i wr├│ci na fajrant pozdro dla koordynator├│w nieudacznik├│w hahaha w koncu sie mam martwic czy nie bo nadal niewiem jak tak czytam wypowiedzi jedne kaza lecec do lekarza inne mowia ze ok:/ alez skad My sobie tylko plotkujemy No problem at all! inga, iga , oliwia,claudia,nadia, laura No,du┼╝o nas w tym terminie rodzi ,jak si─Ö spotkamy,to b─Ödzie weso┼éo Oby nas wszystkie przyj─Öli. ciut si─Ö powi─Ökszy┼éy przy jeanine (ale tego shitu nie polecam).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wówczas będzie już o tym programie wiedziało 200 osób (5 x 40).
[link widoczny dla zalogowanych]
jak sie zaczely mrowienia jakis przeskakiwania w okolicy troczka zginaczy to rodzinny wyslal mnie do reumatologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ,6432,0,antykoncepcja-hormonalna-a-nowotwory [link widoczny dla zalogowanych] Gra┼╝yna Grochowska pracuje na Masarskiej 9/19 w salonie Bernady
Od poniedziałku zamiast mnie ubyć to 800 g wzrostu i pytam dlaczego !!!!!!!!!!!!!!! Po Gynalginie bylo wszystko ok. Masywny i trwaly. JA 3 TYG TEMU TEŻ ZROBIŁAM TEN BŁĄD- CHOCIAŻ UŻYŁĄM ZMYWALNEGO CZEGOŚ TAM... pachy 250-300 [link widoczny dla zalogowanych]
Jak tylko zacz─Öli mnie przewozi─ç z bloku pirewszym s┼éowem jakim powiedzia┼éam by┼éo jest mi niedobrze no i si─Ö zacz─Ö┼éo. (wyd┼éu┼╝a si─Ö mm na dzie┼ä) Beattraax-Project_Well_(Tidbi) up up Nie jestem lekarzem ale z obserwacji i wniosku zanikania bolesnosci i mrowienia gdy robie wiatrak ramieniem wynika ze lepsze ukrwienie powoduje chwilo─ů ulge w dloni zwlaszcza prawej a jeszcze dokladniej w jej 3 palcach ,narwy ,lub cie┼Ťnia nadgarstka lub lokcia moga to jeszcze potegowa─ç. Dzisiaj, czyli r├│wno tydzie┼ä po w┼é─ůczeniu ┼╝ywienia wa┼╝─Ö o 3 kg wi─Öcej i tak ma ju┼╝ zosta─ç!!! Oczywi┼Ťcie kilkugodzinne odci─ůganie nic nie da┼éo- guzek mia┼é si─Ö dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja - na szczescie - w swoim szpitalu bede miala konsultanta laktacyjnego, ktory nauczy wszystkiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Podaje link, jak ona wygl─ůda:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Julii!! [link widoczny dla zalogowanych] Sciskam wszystkie forumowiczki
We┼║cie jedno pod uwag─Ö, ze steper bardzo obci─ů┼╝a stawy, zw┼éaszcza kolanowe. pachnie mi bardzo smacznie Na rtg kregosupa szyjnego wysz┼éo zniesienie lordozy, dosta┼éam skierowanie do neurologa, odczekalam 3 miesiace, dostalam od niego skierowanie na rezonans magnetyczny g┼éowy, nic nie wykazal wiec dostalam skierowanie na rehabilitacje (masaz, cwiczenia , prady). mi sie uda┼éo zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝e w dwa miesi─ůce od brania bromergonu i treaz jestem w 13 tyg ci─ůzy. jak do tego doszlas? [link widoczny dla zalogowanych]
A jacys znajomi??? pisalas jeszcze ze znasz osoby ktore sa po tym raku 20 lat - wiesz co ja w rodzinie mam dziewczyne co jest po nim 17 lat (dalsza rodzinka) i moj tato zna kobite z pracy ktorej corka jest po tym raku ponad 20 lat ma dzieci i zyje sobie normalnie Blahahaha,posikalam sie...hahahaaha no cos w tym jest ze strach ma wielkie oczy.Biedny katnik, hahaha ,ale za ten wpisik saaarna powinnas dostac nagrode Gosiulkaaaaaaa Jezlei hcodzi o glowke to kupilam ja w polsce w sklepie internetowymwww.prospectus.pl za 135 zl + statyw za 30zl , wlosy ma prawdziwe,tylko ,ze byla to jedna z najtanszych i polowa z nich byla tak zniszczona,ze musialam od razu obciac ,bo nic sie nie dalo z nimi zrobic. Super kalkulator! Z wsp├│┼éczesnych Uwielbiam starego Portera i w┼éa┼Ťciwie wiele
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:41, 04 Kwi 2014    Temat postu: nied┼éugo Polska zniknie z map przez takich jak Wy.jak nie w

Pozdrawiam wszystkie matki
[link widoczny dla zalogowanych]
To ten co tanczyl? trafiłam do Pana Mateusza ( młody i sympatyczny) Salon baardzo przyzwoity, LOREAL expert.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 razy powt├│rzy┼éam seri─Ö ! [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem czy i┼Ť─ç zareklamowa─ç us┼éug─Ö, czy te┼╝ po prostu dawka byla zbyt mala?
mialo byc wiem ze mi to nie posluzy To proste. wyd┼éu┼╝a─ç bed─ů mi oko┼éo 4 cm. Mam siatki w oknach, ale wczoraj otwiera┼éam balkon, bo by┼éo bardzo ciep┼éo i musia┼é si─Ö przypa┼é─Öta─ç:/ NIGDY ?! [link widoczny dla zalogowanych]
Lubi─ů sobie wypi─ç w pracy ........mila MARCELINKA1233212....powiedz mi ile potrzeba szcz─Ö┼Ťcia aby m├│c wyjechac na Alaske do pracy jak takie wyjazdy si─Ö za┼éatwia...bo dla mnie to odleg┼éa bajka... Poza tym sa osoby z naturalna talia i takie, ktore jej nie maja. Nie przemywam sobie ┼╝adnymi patyczkami... IgG 0,4 IU/ ml Ma do Was Kochane pytanie...czy lek o kt├│rym piszemy powoduje ┼╝e tyjemy??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi┼Ť dzie┼ä 4!
[link widoczny dla zalogowanych]
ad.2 Zielona mila
:/...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lakier do włosów sobie weź [link widoczny dla zalogowanych] i wyciagnelam go od razu gdy dowiedzialam sie o ciazy!a mimo to...
dodam jeszcze, ze jak ktos ma cierpliwosc, to drugi raz pod prysznicem jest jeszcze lepszym odlotem zreszta moze to kwestia indywidualna, ale dla mnie zawsze drugi orgazm jest bardziej obezwladniajacy od pierwszego, z tym ze malo kiedy mi sie chce robic drugi raz, bo po pierwszym czuje sie na tyle zaspokojona, ze drugi raz to nawet podnicic mi sie jest trudniej. Bo przecie┼╝ g w a ┼é t jest spraw─ů niewyobra┼╝alnie pod┼é─ů, ale s┼éowo nie obsceniczne wszak. niestety nieudolnie Po to sa lewatywy zeby oczyscic jelito grube zanim sie zacznie glodowki,ale Ty nie wiesz o tym napewno bo skad masz wiedziec? czesc dziewczyny!!u mni skonczony 8 tc, i co do buli brzucha to ich nie mam ale kluja mnie jajniki i to czasami mocno ale jak sie duzo zginam!tych buli jak na miesiaczke raczej juz nie czuje ale jak bylam w pierwszej ciazy to czulam sia jak przed miesiaczka bardzo dlugo bo prawie do 3 miesiaca i dlatego dlugo nie wiedzialam ze jestem w ciazy bo to mnie zmylilo a ze miesiaczki mialamnawet co 40 dni wiec czekalam no i z ciaza bylo wszystko ok!!tak wiec roznie z tymi bulami bywa!!mnie np, piersi malo bola,a kilka dni po terminie @ byl moment ze w ogole przestaly bolec i pojechalam na usg a tu serduszko bilo!!dlatego kazda musi sie wsluchiwac w swoj organizm i bez nerwow!!duzo zdrowia kazdej mamie!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Widzia┼éa, ┼╝e Ken to kretyn i narcyz, bo sama to powtarza┼éa, ale jako┼Ť nie przeszkodzi┼éo jej to w skoczeniu z nim do wanny. Chocia┼╝by tymi ┼éykanymi hormonami po operacji tarczycy...Na jedno pomagaj─ů ale na cos innego moga szkodzi─ç. Kurtyzana. Chyba dopada mnie ciezki okres, wpadam w dolki, ktore trwaja i trwaja...Najchetniej ucieklabym na kilka tygodni gdzies daleko...troszke sie naladowac, przemyslec... bo w┼éasnie cz─Östo taki efekt si─Ö robi jak opuszek wyciska w g├│r─Ö tipsa,bo przy obgryzionych paznokciach opuszek wystaje za p┼éytk─Ö paznikcia KORAN na to zezwala. A teraz pytanie do tych co s─ů pod koniec 6W.
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

EFEKT PO P├ô┼ü ROKU PO OPERACJI-w okolicy oczodo┼éu s─ů widoczne zgrubienia spowodowane t┼éuszczem, bardzo nieestetyczne wielko┼Ťci 5-cio grosz├│wki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wypije ostatniego łyka i lecę. Chodzi mi o kompanke w wieku 20 - 27 lat do pogaduch przy piwku czy imprezowania do rana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkich czekaj─ůcych na operacj─Ö lub o niej my┼Ťl─ůcych. [link widoczny dla zalogowanych] ja robie ten trening glownie po to zeby wyrzezbic miesnie.
Jak co┼Ť si─Ö zacznie dzia─ç , to wie┼║─ç dziecko 25 km b─Ödzie tak dla Was jak i dla niego mord─Ög─ů. zaluje ze nie moge zrobic fotoodmladzania, mysle ze to fajny zabieg od 2 tyg bior─Ö tabletki Daylette i musz─Ö przyzna─ç ┼╝e co┼Ť zaczyna si─Ö dzia─ç. zastanawiam sie czy jesli znow je pofarbuje na brazowy aby to zakryc to co z tego wyjdzie? powinno dzia┼éac na jego korzysc, ze zwiazek by┼é niewazny bo.. [link widoczny dla zalogowanych]
wiec podeszlam i chcialam je podniesc. mozesz zaczac nawww.secondamano.it . hej,czy jest mozliwosc w tej metodzie wykonania frenchu?i jak nalezy uzupelniac te paznokcie jak nastapia odrosty po tych 4 tyg.?prosilabym o wyjasnienie! Nie bedzie to co prawda 2 tygodnie, ale wiem, ┼╝e lepszy nawet 1 dzie┼ä ni┼╝ kompletnie z marszu. Zabieg trwa┼é jakie┼Ť 2minuty.Potem zszy┼é i zrobi┼é opatrunek.Bola┼éo lekko po ca┼éym zabiegu , ale te┼╝ nie by┼é to straszny b├│l, nawet nie bra┼éem lek├│w przeciwb├│lowych.Nie wiem jak to wygl─ůda za tydzie┼ä mam zdj─Öcie szw├│w , dzisiaj ju┼╝ prawie nie boli.Tata powiedzia┼é ┼╝e wyci─ů┼é mi t─ů sk├│re ko┼éo paznokcia i taki ma┼éy tr├│jk─ůcik paznokcia.Naprawde nie ma si─Ö czego ba─ç , moja mam mia┼éa ten sam problem ~15 lat temu , wyci─Ö┼éa tak jak ja i od tamtej pory jej si─Ö nie wrasta [link widoczny dla zalogowanych] - Chill Tu wogole jest pusto....wczoraj pisalam na tym forum i dzis zagladam a ono WOGOLE nie drgnelo:/ cos sie slabo kreci...moze dlatego ze na glownej stronie ejst wymienione jako jedno z ostatnich??Neutrala chyba powinno byc na poczatku...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przyznam ze to tak po stosunku sie stalo co to moze byc?
[link widoczny dla zalogowanych]
i w koncu poszłam do prywatnego dermatologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z podniesiem grosza przy kasie w supermarkecie, zapięciem guzika w koszuli, czy nie wspomnę już o nałożeniu kremu na twarz. [link widoczny dla zalogowanych] A co do tej ody..zaj**ista
Po tym co jadacie nie dziwie sie ze pytajnik zaglada tu i ja jestem na poczatku drogi o stwierdzenie niewaznosci, sam fakt wniesienia skargi nic w moim zyciu nie zmienil Najpierw poszłem do chirurga a on kazał robić okłady z rivanolu, a one niestety nie pomagały i umowlisny sie na zabieg. Martwię się coraz bardziej o siebie. Eh! [link widoczny dla zalogowanych]
a nie 172cm 3.900 z┼é + 300z┼é doba pobytu a by┼éo tez niedawno My┼Ťla┼éam o Jessice Albie, ale Simpson te┼╝ tu nie┼║le wygl─ůda...jej usta rzecz jasna W wyniku nadmiernego obci─ů┼╝enia i starzenia si─Ö sprawno┼Ť─ç tych p┼éynnych tkanek maleje, co w konsekwencji utrudnia oczyszczanie i od┼╝ywianie poszczeg├│lnych organ├│w anatomicznych i tkanek. nik kershaw-i wan`t let the sun go down on Bylam w turcji 6 razy, na poludniu i polnoy, w wielu miastach i nigdy nie widzialam kobiety z podbitym okiem. Fryzjer pom├│g┼é mi wybra─ç kolor ÔÇ×ciemny blondÔÇŁ, a wyszed┼é ciemny br─ůz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alyaj.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin