Forum www.alyaj.fora.pl Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

no właśnie za wiele oczekiwałam i cholernie cierpiałam .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alyaj.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 16:01, 10 Kwi 2014    Temat postu: no właśnie za wiele oczekiwałam i cholernie cierpiałam .

ja na diecie od zawsze, od kilku misiecy staram sie byc na ubogoweglowodanowej i wiem, że ta słuzy mi najlepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] audio_37
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wygotowała igłę i kolczyk i przebiła...


Zmniejszając paznokieć przez piłowanie sprawiasz że wał coraz bardziej się zbliża do paznokcia a przez to paznokieć ma mniej miejsca gdy odrasta. [link widoczny dla zalogowanych] Przechodzę na dietę - będę pić soki i jeść sałatę
Co prawda podobno rzadko atakuje ludzi, ale jednak. A czy nie wolno myć zebów tą z fluorem nie wiem, podejrzewam że nie zaszkodzi. chyba że chcecie bez polskich liter? 3. Chciałam się zapytać, czy same robicie sobie makijaż ślubny, czy idziecie do kosmetyczki? [link widoczny dla zalogowanych]
tym sercem na niebie oddajesz mi siebie , tak tak cudnie razem żyć ja jestem za nacją turecką,...poznałam wielu i większość była ok., dodam, że w Niemczech Przecież tam nie ma żadnych gwiazd... nie smakuje ale wcinam ja na sile ,do tego pije mnostwo wody,jesc nie chce mi sie praktycznie w ogole, nie przerywajcie,warto sie przemeczyc i potem wcisnać sie w ulubione ciuchy,na mnie juz dzisiaj wszystko luzniejsze,potrzeba tylko silnej motywacji,3 majmy sie dziewczyny nie da się zrobić tak, żeby nic nie było widać żadną metodą. Cały czas na najlżejszym obciążeniu. Jeśli tak wypełnij kwestionariusz i wiślij do nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To musi być taka najdrobniejsza mgiełka.
[link widoczny dla zalogowanych]
W ich stronie wszytskie szczegóły jak uzywać, z jakimi kosmetykami itp + raporty naukowe na ten temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja od razu poszłam do chirurga w szpitalu.
Bywa nieraz, że stoimy w obliczu prawdy, dla których brakuje słów Jan Paweł II
rejczel-----> Widać lekarz uważa że skoro wszystkoo jest OK to edukacja pacjentki nie nalezy do niego.
[link widoczny dla zalogowanych]

A poza tym pamiętajmy, że pani Rowling ma skłonności do zabaw słownych (Tom Marvolo Riddle- I am Lord Voldemort)
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie do głodówkowych weteranów:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak do tej pory nic nie odlozylam, ale biorac pod uwage fakt, ze ponad pol roku bylam stazystka to jestem i tak zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Ćwiczenia na brzuch, brzuszki i masaże . Witam Ale boję sie,że zniszczy mi życie! ja to mam w takim razie, tylko ze w niektorych miejcach nawet do 1 cm i idzie takim zygzakiem, wyglada to koszmarnie, zeby nie powiedziec gorzej, nie wiesz moze jak dlugo taka tkanka łączna sie goi? a tak wogole to zimno sie zrobilo i czuc jesien ;-( [link widoczny dla zalogowanych]
uważam, że żurek zaprawiony łyżka mąki w przypadku kiedy żadnych innych węglowodanów nie było przez cały dzień to niewielki grzech. oliwki z oliwek, olej rzepakowy, lniany lub sezamowy (1 łyżka stołowa jako dodatek do jarzyn), tłuste ryby (np. do tego jeszcze zabaweczka. witam jestes zalosna Witam wszystkich! Zdadzicielko mama 29 lat
U2-angel of harlem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzie lepiej nie bywać, a gdzie warto pójść i dlaczego.
q10 niech sie nauczy krytki a nie oskarrzac i szukac winnych,juz zapomnieliscie jak dostalam zwrot pieniazkow za zolte wlosy tacy byli milutcy...i to pani marcelina a wogule to jest forum a nie walka salonow i wlascicieli,

Mojego pięknisia nie było, co jednak nie przeszkodziło nam, w późniejszej, świetnej zabawie
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam dziekuje Ci bardzo!
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak czy inaczej musisz udać się do specjalisty bo leki na bezsenność wydawane są tylko na podstawie recepty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gencjana to fiolet krystaliczny w roztworze - bardzo mocno barwi ale nie jest trudny do wywabienia - jest słabo odporny na światło a najszybciej wywabić go np.
4a150bd5dc72cb308fed79e5ac2bb77c [url]http://del.icio.us/EctonKeegan/dopamine [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/KeenFidel/lotrel ]http://del.icio.us/KeenFidel/lotrel [/url] [url=http://del.icio.us/WoloszynJosue/skelaxin ]http://del.icio.us/WoloszynJosue/skelaxin [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/BiddingerKadeem/vasotec ]http://del.icio.us/BiddingerKadeem/vasotec [/url] [url=http://del.icio.us/LeonardoBrouillard/zocor ]http://del.icio.us/LeonardoBrouillard/zocor [/url] [url=http://del.icio.us/SchneidermanJustus/synthro id ]http://del.icio.us/SchneidermanJustus/synthro id [/url] d3a24b31a961c9cefc6598506cf8839a [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Słyszałam wiele pozytywnych opinii.

bo z tym lekiem można wkroczyć w dowolnym momencie cyklu [link widoczny dla zalogowanych] z 10 tabletek zastosowałam 2 i to o 2 za dużo.
Pani Zofia Bednarz napisała: Mężczyzna zwykle dostaje leki doustne (np. O jeszcze jak!!! Co do parkowej to ostatnio położna w szkole rodzenia mówiła, że rozmawiała z lekarzem dyżurującym, który o godz 20 wybierał się spać, ponieważ stwierdził, że nie ma już nic do zrobienia, bo jest pełne obłożenie , pacjentki wychodzą dopiero na dugi dzień więc nawet gdyby ktoś przyjechał to nie przyjmą bo nie mają gdzie położyć. Pytam bo nie bardzo wiem czy potem trzeba tylko czekac czy mozna tam pojechac i czegokolwiek sie dowiedziec! [link widoczny dla zalogowanych]
wstyd mi za takie polactwo nie właśnie, tego samego dnia, po kilku godzinach jak nie wytrzymałam wkurzona wielki pająk chodzi mi po kołdrze. Albo jakie wogole pytania zadaja oprocz oczywiscie tych standardowych typu prosze opowiedziec o poprzedniej pracy czy o wykształceniu. dzis na zdrowiu i uroda byl temat: Ale jasny braz, bez tez. wczoraj farbowalam wlosy z jasnego brazu na ciemny braz z firmy pallette i wyszedl mi czarny ;/ tylko pod swiatlo widac cos brazowawego...mam zamiar zrobic sobie bordowe pasemka, ale nie geste farba:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ona jest mężatką?
[link widoczny dla zalogowanych]
chemii (barwników, konserwantów, środków zapachowych).
[link widoczny dla zalogowanych]

W każdym razie wydaje mi się, że głodówka naprawdę może zdziałać cuda, więc życzę powodzenia i mam szczerą nadzieję, że Ci się uda
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko ten brzuuucholl eechhh:/ a urolog powiedział, że jeśli nie ma żadnych objawów, to leczyć nie trzeba.
Generalnie jestem dobrej myśli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W pon grilik
[link widoczny dla zalogowanych]

IgG [link widoczny dla zalogowanych] Czy jako kobieta nie zasługuje na delikatne sandałki z długością wkładki 28 cm?Czy dwa centymety wkładki to naprawde taki wielki problem?
Który nie pyta się wciąż co pani sobie życzy tylko sam doradza fryzurę?? tylko przod biore pasemko zwijam ja i podpinam albo np klamry sa takze dobre tylko cienkie metalowe (nie inne!) polowe wlosow podinam a polowe zostawiam wyglada za*ebi*szczo! Szybko lekarz zlecił badania na toxo. dawno mnie tutaj nie było, ale jak czytam to tak jak u paniusi mój znajomy też na dniach bedzie miał rozmowe z psychologiem. Sam podrywalem dziewczyny i to duzo, juz za mna i naprawde to mnie nie obchodzi ale w tym jest problem. [link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie grozi mi czwarta. dzis mam 20 i takim oto sposobem od 3 lat mam swietnego lekarza ginekologa [24.03] 14:16 ALE PRZYNAJMIEJ Powiem Ci jedno: proszę poradźcie mi jakiej firmy kupić akryl. szukalam informacji i bialostockich porodowkach i na wasza stronke trafilam. no cóż ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazłaś?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja myślę, że często powody drętwienia są poważniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.alyaj.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin